REKLAMACIJE
Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti vizualno, eventualna vidljiva ostećenja prijaviti te eventualno odbiti primiti oštećenu pošiljku.
Genius d.o.o. jamči da su svi proizvodi kupljeni na našem web shopu ispravni. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih Vi vidite na zaslonu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te isto tako zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom informirajte nas o poteškoći.
Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana primitka proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca. Kupčevo je pravo da vrati proizvod u slijedećim slučajevima:
-dostava proizvoda koji nisu naručeni
-dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom pakiranja
ISPORUKE
Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod sa greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.